duminică, 7 iunie 2009

N-am somn.

Vreau sa dorm, insa nu am somn. Stau si privesc grozavii mei 4 pereti si ma intreb de ce sint aici.
Gandurile imi invadeaza creierul. Nu le vreau. Vreau doar sa dorm, dar oricat as vrea, nu pot. Imi doresc sa pot lega gandurile la ochi, si sa ma ascund undeva, departe de ele. Mi-ar placea de asemenea sa existe pastile pentru sentimente. Sa pot amortii sentimentele, de fiecare data cand incepe a se face simtita prezenta lor. Imi doresc insa, sa las frau liber unui singur sentiment, care sa fie mereu in mine, si acela fiind sentimentul de fericire. "Fericirea este ceva care nu se atinge niciodata. Dar in cautarea ei, merita sa-alergi toata viata." Cat de adevarat este... Eh, si uite la ce am ajuns. Nu mai vreau sa gandesc si sa vad realitatea. Vreau doar sa dorm si sa Visez.
Sweet Dreams. :)

2 comentarii: