vineri, 26 iunie 2009

R.I.P Michael Jackson.

A mai cazut o stea. Legendarul Rege al muzicii pop s-a stins din viatza, pe 25 iunie la ora 2:25.
A fost un adevarat muzician, o voce inconfundabila, un dansator exceptional, si, un caracter deosebit. Ce-i drept, nu stiu foarte multe lucruri despre Michael, de astfel, azi am aflat cele mai multe lucruri, insa mi-am dat seama ce insemna acest artist pentru mine. Desii eu ascult alt gen muzical, nu pot spune ca nu imi place muzica lui Michael. Am observat ca in concertele lui, in turnee, totul trebuia sa fie perfect. El era PERFECT, dansatorii, programa concertului... totul. Precum perfectiunea actorilor pe scena de teatru, asa era EL pe scena, in turnee, sau poate chiar mai perfect. Toti ati observat, probabil, cat de diferite si speciale era videoclipurile sale. Chiar nu mai am cuvinte sa spun cat il admir eu pe omul acesta... Si faza nasoala, pe care toti o stim, este ca ne dam seama de valoarea unei persoane, abea atunci cand o pierdem. Asta se intampla mereu. Mereu ne dam seama prea tarziu.
Acum, nu prea stiu ce sa mai spun despre el. Asa cum stiti, era un mare iubitor de copii, iar nenorocitii aia idioti din presa il acuzau de pedofilie... Asa se intampla cand esti pre bun. A donat MUUUULTI bani nevoiasilor, insa cand lui i-a fost greu, nimeni nu l-a ajutat.
A inceput sa cante de la varsta de numai 5 ani... imaginati-va 45 de ani de muzica in spate... din asta rezulta ca a lui copilarie s-a dus pe apa sambetei, si tocmai de aceea isi dorea cat mai multi copii in preajma sa... si pentru ca el insusi era inca un copil. Si idiotii aia il santajau mereu, cerandu-i bani, acuzandu`l de tot felul de chestii. Cand ma gandesc la toate astea imi dau seama ca oamenii sint niste jeguri. Si aceste jeguri, pot distruge reputatia, si, poate chiar viata unui om/ mare artist. Poate ca a avut o viata nu tocmai perfecta, precum muzica lui, poate ca i-a lipsit dragostea persoanelor dragi, insa a avut toata iubirea si admirarea fanilor sai.
Poate ca sint o ratata, dupa parerea voastra, care abereaza despre un tip pe care nici nu-l stie, sau asculta... dar imi spun doar parerea. Imi scriu gandurile aici, pe acest blog. Si totusi, nu toate gandurile. N-as avea loc sa scriu tot ce-mi trece prin cap acum despre marele rege al muzicii pop.
A fost, este si va fi in inimile noastre, regele muzicii pop, si, inaceelasi timp, un copil. sau mai bine un om care adora copii, pentru ca el insusi era copil.
Lumea a pierdut unul dintre cei mai mari artisti ai ei. RIP MICHAEL!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu