luni, 8 martie 2010

Amintiri?


Iti amintesti cand erai doar un copil si singura ta problema era sa nu te pui la "fata"? Iti amintesti cand credeai ca tu nu poti muri? Iti amintesti cand faceai trasnai, iar ai tai se suparau dar le trecea imediat? Iti amintesti cand erai nerabdatoare sa incepi clasa a1a? Iti amintesti cand plangeai dupa prietena ta cea mai buna care se mutase in Germania, iar mai apoi s. a reintors aici?
Amintiri... multe amintiri. Amintiri ce- ti sunt intiparite in memorie si nu le vei uita niciodata. Nu sunt doar amintiri de care iti vei aminti doar cand iti vei aminti sa- ti amintesti. Sunt amintiri ce vor da buzna in mintea ta atunci cand te gandesti la planurile pentru weekend, sau atunci cand te vei gandi la ce vrei de la tine, sau atunci cand vei vrea sa incepi o noua viata.

Si... da. Imi amintesc. Imi amintesc foarte bine chiar. Imi amintesc si de zilele ploioase in care ieseam cu rolele, imi amintesc si de zilele de vara petrecute in fata blocului 36 in "gradina", pe o paturica jucandu- ma cu papusiile, imi amintesc si de zilele in care imi placea un baiat cu 6 ani mai mare decat mine, si asta doar pentru ca tuturor le placea. Imi mai amitesc si cand Alex radea de mine atunci cand am cazut, teoretic, din vina lui si mi- am spart fata. Imi amintesc cand am cunoscut- o pe Alisa si nu o suportam si ne "bateam" mereu pentru Cristina. Imi amintesc cand mi- am schimbat locuintele cativa ani la rand si de fiecare data imi era frica in "noua" casa. Imi amintesc cand cei mari pur si simplu nu ma suportau. Imi amintesc cand l- am cunoscut pe Catalin si eram fericita ca mi- am facut un best friend. Imi aminesc de asemenea cand m- am certat cu Catalin si eram foarte speriata la gandul ca nu ne vom mai impaca vreodata. Imi amintesc si ziua in care am inceput, brusc, prietenia cu Giulliana, care si acum imi este una dintre cele mai bune prietene. Imi amintesc de vara din 2007 cand i- am cunoscut pe Andy, Andu, Pruni, Tibi, Angelo, Luci si Claudiu si am avut cea mai frumoasa vara din viata mea. Apoi le- am cunoscut si pe Vanesa, Alexandra si Ira. Era tot vara 2007, insa spre sfarsit. Imi amintesc cand am mers in IOR in toamna din 2007 si am cunoscut foarte multe persoane noi si eram incantata de "noul grup". Imi amintesc si acum cand i- am cunoscut pe Mark, Larisa si Alexandra, cu care am ramas si acum foarte buni prieteni. Imi amintesc si vara din 2008. Imi amintesc cand am cunoscut- o pe Amalia si in ciuda faptului ca ar fi trebuit sa ne uram pentru ceea ce se intampla, am reactionat "matur", si suntem prietene si acum. Imi amintesc ultima zi de generala, in care am plans si mi- am dat seama cat imi iubeam eu colegii si generala aia. Desigur... Imi amintesc si ziua in care au inceput problemele pe care le am acum. Si imi mai amintesc si ziua in care problemele mele se rezolvasera, insa numai pentru cateva ore. Si au fost relativ rezolvate pentru maxim 2 saptamani jumate, 3.

Imi amintesc si cand am inceput sa scriu acest articol... Si mi- am amintit ca maine voi avea aceeasi zi pe care am avut- o si azi, si probabil o sa o am in toate zilele saptamanii asteia. Si imi amintesc ca imi e putin somn si trebuie sa dorm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu