sâmbătă, 6 martie 2010

Eu, voi, noi

Ma simt bine. Voi sunteti ratati. Va iubesc uneori, chiar va iubesc, jur. Dar sunteti asa ciudati ca ma obositi. De fapt nu ma obositi, dar ma enervati si nu am timp sa ma enervez pentru voi. Nu am timp nici macar sa ma enervez pentru mine. Si nici nu vreau sa mi fac timp. Si eu sunt ciudata. Nici pe mine nu ma inteleg, dar macar eu sunt sigura ca habar nu am ce vreau. Insa unii dintre voi...
Eu sunt singura persoana pentru care cred ca mi. as lua putin timp sa o inteleg, insa... nici macar nu vreau sa ma inteleg. Mi. e frica de ce naiba as descoperi.
Asa ca voi ramane aici, incercand sa vreau tot mai mult si sa nu obtin nimic. Pe ziua de azi. Probabil maine o sa mi dau seama ca de fapt pot obtine ceea ce vreau daca nu vreau. Probabil acum habar nu am ce gandesc despre tine, dar stiu ca o sa aflu candva. Asa ca nu uita ca se poate sa aflu canva ca ai insemnat ceva important pentru mine sau ca nu ai insemnat nimic. Pupixxx

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu