miercuri, 31 martie 2010

Zambeste

Zambeste. Zambeste atunci cand crezi ca s- a sfarsit. Zambeste in momentele in care te simti inutil. Zambeste atunci cand ti se spune ca ai gresit. Zambeste atunci cand cineva te cearta. Zambeste si in momentele grele ale vietii.

Bucura- te de fiecare clipa. De fiecare minut. De fiecare secunda. Savureaza fiecare moment. Nu lasa pe maine ce poti face azi, pentru nu mereu exista un "maine". Viata e scurta, si merita traita.
Aminteste- ti mereu de persoanele care te faceau candva fericit. Incearca sa rememorezi bucuria simtita atunci. Acumuleaza in tine toate amintirile frumoase pe care le ai, si fa din ele, doar una. E greu? Mai gandeste- te.. crede- ma e simplu.
Ai fi ami fericit daca oamenii te- ar vedea exact asa cum esti? Daca te- ar aprecia mai mult pentru ceea ce esti? NU! Nu ei trebuie sa stie cine esti, trebuie sa sti tu cine esti, si sa inveti sa te apreciezi pentru ceea ce esti. Daca observi ca un om te vede aproape asa cum esti, si te apreciaza pentru ceea ce esti, cu tot cu defecte, e destul de posibil ca acea persoana sa- ti fie prieten. Sau sa- ti devina.
Acum am inteles ca fericirea se rezuma la lucrurile marunte si simple. Fericirea e in noi toti, trebuie doar sa stim sa o simtim.
In momentul asta imi e destul de greu sa zambesc. Dar incerc sa o fac. Iar de acum inainte voi incerca sa zambesc mereu, chiar si in momentele dificile. In momentele dificile pentru mine. Insa cand o persoana draga are probleme serioase, e destul de greu sa zambesti.
Insa e bine sa vedem mereu partea plina a paharului, nu cea goala.

Deci, doar zambeste, bine?

Un comentariu:

  1. imi place cum ai scris:X:X
    shi chiar dak nu l-am cunoscut pe Miron imi pare f rau pt el...sa se odihneascz in pace:(...yo il cunosc dor din vedere...shi ca acuma am vazut mai multe poze cu el, am vazut shi comentari cum k el zambea mereu...
    shi cum ai zis shi tu...trebuie sa zambim in fiecare moment al vitzii
    pup:*Corux

    RăspundețiȘtergere