sâmbătă, 1 ianuarie 2011

It' s not ok..

S- a implinit un an. Ieri s- a implinit un an de la acea noapte banala. Privesc pe fereastra inchisa cum fulgii de zapada cad usor, amintindu- mi lucruri de acum un an. Imi amintesc zapada de anul trecut, frigul, Decembrie, si lunile urmaroare.
Insa, sunt o egoista. Mereu ma gandesc doar la cei care m- au dezamagit. Ma intreb de ce au facut- o. Care a fost rostul. Ma gandesc la cat m- a dezamamagit el.. la cat m- a ranit. De ce m- a facut sa cred in ceva ce nu exista. Si, mai ales, de ce eram atat de naiva, de fraiera.
Dar niciodata nu ma gandesc la persoanele pe care eu le- am dezamagit.. la persoanele pe care le- am ranit chiar eu. Au fost persoane de care m- am folosit cu nerusinare. Pe care le- am facut sa creada ca exista ceva. Persoane pe care le- am lasat sa creada ca stiu totul despre mine. Persoane pe care le- am facut sa aiba incredere in mine, prefacandu- ma, la randul meu, ca si eu am incredere in ele. Au fost persoane pe care le- am inselat in cel mai vulnerabil moment al lor. Moment in care imi aratau ca insemn ceva pentru ei. Au fost persoane pe care le- am mintit si pe care nu le- am lasat sa ma minta. Si trist este ca au fost persoane la care tineam si pe care le- am dezamagit mai mult decat era necesar. Au mai fost si persoane de care m- am folosit doar pentru a- mi ridica moralul, apoi lasandu- le acolo, fara niciun raspuns, doar, poate, cu intrebari.
Si nu e deloc simplu. Sa te gandesti mereu la persoanele care te dezamagesc, apoi sa iti dai seama ca, de fapt, si tu esti unul dintre ei. Si, traind printre ei, nu ai cum sa nu o faci in continuare. Nu acum mult timp eram pe punctul de a ma folosi de inca o persoana, fara sa ma gandesc ca as putea dezamagi. Gandindu- ma numai si numai la persoana mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu