duminică, 14 iunie 2009

insomnie.

In general, un om normal stie cand i se intampla ceva... Ei bine, eu nu. Sti ca atunci cand spui ca nu suporti o persoana, chiar nu o superti. Sau cand spui ca placi o persoana, chiar o placi. Insa, eu cand spun ca o persoana e de treaba, o spun, dar habar nu am ce tot spun. De exemplu, daca spun ca il urasc pe X, imi dau seama ca poate nu e pe deplin asa, insa daca gandesc asa, imi spun ca e chiar insuportabil, apoi invers si asa mai departe. Cand spun ca viata e frumoasa, asta simt cand o spun, insa apoi, apar nelamuririle si o i-au de la capat. Asa-i ca viatza e ciudata?
Nici nu stiu de ce naiba tot scriu porcariile astea aici, asa, fara sens, cand stiu ca as putea mai bine sa dorm. Dar acum apare iar o intrebare.
De ce puii mei sa dorm? De ce sa imi irosesc jumate din viatza dormind? De ce sa nu aberez aici, toate prostiile care imi vin in cap, in loc sa dorm?
Si acum alta intrebare. De ce tot pun intrebari?
ahahaa.
Opaa. Apare ceva ciudat. Apar raspunsuri...
1. De ce sa dorm? Pentru ca e 2 noaptea, si un om normal ar trebuii sa doarma.
2. De ce sa-mi irosesc viatza dormind? Pentru ca ai scapa de multe stupizenii, dar mai bine nu.
3. De ce sa nu aberez aici prostiile care imi vin in minte in loc sa dorm? A, simplu. Pentru ca pe voi nu va intereseaza stupizeniile mele.
4. De ce puii mei pun intrebari? A, si asta e simpla. Pentru ca POT. ah, si evident, pentru ca vreau.
ahahaa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu